Haticeozlem burcuozturk ben uni baby alıyorum. Bide e bebegin kendi markası var baby me oda guzel diye duydum aldim denicem kızım doğunca
bebekkaradag burcuozturk Kesinlikle sleepy. Hem uygun hem de gerçekten kaliteli. 2 aydır kullanıyoruz hem bezini, hem ıslak mendilini, hem alt açmasını. Hiç bir sorun yaşamadık şükür🙏🏼
Haticeozlem burcuozturk evet pahalı ama indirimi yakalarsan bulursun. Mesela gecen gün watsons da gördüm 8 paket ıslak mendil 40 tl indirime girmiş
burcuozturk bebekkaradag çok sağol canım mor olanınımı kullanıyosun bide sarı varya . Bende merhaba bebek paketini aldım 1-2 numara bez bebek bakım bezi bide ıslak mendil var mor inşallah memnun kalırım bakalım daha var doğumada☺️☺️
burcuozturk Haticeozlem 24 paketi 109 tl sleepynin indirimlide alsan üni baby pahalı gereksiz bence aynı kalitede şeye daha fazla vermek☺️ Stoklucam bende birazda
bebekkaradag burcuozturk Bende ilk olarak 2 kutu merhaba bebek seti almıştım. Epey dayandı☺️ Pepee li olanı kullanıyorum