Sevimlianne_adayi Kizlar normalde yumurtlama olalı daha benim 5 gün oldu fakat bugün miğde bulantım ve benim 3-4 gündür göğüs hasasiyetim var diye test yaptım ve test böyle çıktı 10 dk içinde
Gulirmak Sevimlianne_adayi çok erken yapmışsınız en az 10 gün geçmesi lazım yumurtlamadan. Allah gönlünüze göre versin
znkara Sevimlianne_adayi ben birşey göremedim ama daha çok çok erken testte çıkması için yumurtlamadan sonra 10. Gün kana 12. Gün idrara geçiyor beta hormonu
Deletedmom_103 Sevimlianne_adayi bişey göremedim çok erken yapmışsınız testi adetinizin geçmesi daha sağlıklı olur sizin için. Hayırlısı olsun 🌺
Damla-a Sevimlianne_adayi bir test daha yap bence oda silik çıkarsa ya gününü bekle yada kan ver. Kanda direk çıkar
Sunshine123 Sevimlianne_adayi Bu test normal test mi? Gözlerim şaşı olmadıysa çok silik bir şey görünüyorum sanki ama emin değilim
Sevimlianne_adayi Zeyno800 Sana soracak değilim testle nasıl oynayıp oynamiyacagimi 😙 çocuk sahibi misin vs bilemiyorum ama olmayanlar için herşey bi umit şeyi gibi en ufak bir çizgi bile görünse hemen inine incigine kadar bakiyoruz yorumun için sağol
ladyax Zaten mide bulantısı ve göğüs hassasiyeti ancak 6. haftalarda başlıyor bu kadar erken belirti başlaması imkansız başka bir sebeptendir şu an gebelik olsa bile
adatuna Sevimlianne_adayi belirtiler psikooojik olabilir çünkü daha dölllenme bile tamamlanmadı. 12 gün sonra yumurtlamadan ancak test yapılabilir