Busraerkr
Valla bende devlet hastanesi takipliydim pazartesi nişan geldi perşembe günü sabah 6 buçukta hastaneye gittim 9 20 de kızımı kucağıma aldım. Çarşamba sancıyla gittim ama açılma yok dedi eve git dedi dayana bildiğin kadar dayan suyun gelirse yada dayanamayacak olursan gel dedi. Ben ancak perşembe sabahına kadar dayana bildim.😇 inşallah bi avazda kurtulursunuz .