Ben kızıma 2 santimlik açılmam vardı suyum da gelmişti ama kızım hiç niyeti yoktu gelmeye 41+2 de sezeryanla doğum yaptım doktorlar hiç suni sancı ne bir şey vermedi direk ameliyata aldılar şuan 10 yaşında kızım. Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻