Kızlar ben aksapar kullanıyorum günlük normalde rapor çıkartınca ödeme yapmıyordun ama şimdi %20’si ödeniyormuş artık mesela 3 aylık oksapar 13.000 TL tutuyormuş %20’si ödeniyormuş o da 1.200 gibi bir civarda geliyor haberiniz olsun raporunuz olsa da böyle oluyormuş sadece kardiyoloji ve nöroloji gibi raporlarınız olursa ödeme olmuyormuş