tubimom canım çok çok özür dilerim bende aynı bu şekilde yorum yapmıştım hadsizin biri böyle yorum yapmaya hakkın yok diye esti gürledi bende herkes istediği postun altına istediği yorumu yapabilir dedim yapamaz insanları yanlış yönlendiremez gibisinden konuştu bende yapılabildiğine dair arkadaşı etiketlerim görsün diye kusura bakma kuzum gerçekten o kişiye haddini bildirmek için yazdım tekrar özür dilerim