Hcran06 asya2425 ya bende 0.23 doktor ok dedi içimde biraz umut var 4 senedir uğraşıyom Bi kere tuttu oda boş gebelik oldu kürtajla alındı çatlatma iğnesi oldum bu gn 16 ncı gün
Lumlum Denizzomerr adet gecikmesi yaşamayana kadar doktorlar hamilelik saymıyor zaten. Gecikmesini bekleyin bence. Çok erken daha.