NewMom__ Ayy kapandığım gün aklıma geldi rüya gibiydi Sanki zırhın içine girdim arındım Hissinin lezzetti hamd olsun💙Üstelik ben asla kapanmıycak biriydim Kapalılığın düşüncesi bile yoktu aklımda İbadetlerimi yapardım 5 vakit namazımı hamd olsun kılardım Ama kapalılık bana imkansızdır 1 gecede Hissettim ve türbana girdim ben çok çok çok acık giyen biriydim Adanalıyım adanada alışılmış bir durum yani deniz bölgesindeyiz ayrıca ,Ama ben anında feraceye girdim ve böylede devam ettim 6 yıl oldu hiç tuaf hissettmedim aksine Açık halimden dolayı çok üzgünüm çok ağladım Meğerse Cehenneme girmek için Para ödüyormuşum açık kıyafetlere dedim… Kimse umrumda olmadı güzel görünmüşüm çirkin olmuşum Evlenmişim hamd olsun Allah ve eşim dışında kimseye ihtiyacım yok hissiyatındaydımm