gulsumd1 oturup kalkarken, wc gidemiyordum mesela otursam nasıl kalkıcam burdan diye o kadar bir diz ağrısı… allah kimseye yaşatmasın😔 kadın doğumcum ortopediye yönlendirdi ama o da elle muayene edeceği için gitmedim. Çünkü bu gebelikle ilgili bir şey biliyorum. Şu an 32. haftada kendi kendine baya azaldı benim. Size tek önerim günde ne kadar su içiyorsanız 2 katı için. Dizler ödemden dolayı ağrıyor. Magnezyumunuzu saati saatine için ve siz de ağrıdaki azalmayı hissedeceksiniz. Bir de kan dolaşımı için bacaklarınızı arada yukarıda tutun, ters yönde masaj hareketi yapın ki kan dolaşımı da olsun🙏🏻