gunesinannesi_ Kızlar mardinde olup cihanpole giden var mı ben parkta Şahin beye gidiyordum heyet raporu alamadığım için cihanpolde bülent beyin yanına gittim ve cihanpol bana daha iyi geldi doğumu da orda yapmayı düşünüyorum tecrübesi olan var mı?