Sibel_gedik Laftan anlamayacak kadar safsın ama..Kadının demek istedigi bu hassas konu başlıkta direk bebeğimi kaybettim yerine sadece hassas yazsa iyi olurdu demek istemiş.Kadın oh olsun iyi ki bebeğini kaybettin dememiş bu ne şiddet bu celal?Ki haklı bende bu posta girmeyecektim başka posttan gördüm geldim.Bi kaybım oldugu için çok kötü etkileniyorum rüyalarıma bile giriyor.Mesela nasıl ki bazı başlıklarda … aşermek yazıyor canımız çekmesin diye belirtilmiyor bu hassaslık bebeğim öldü, bebeğimi kaybettim başlıkları içinde geçerli olsa daha iyi olur.Bunda kötü bir itham veya düşünce yok.