Begumd Gamzer Gamzer 39 haftalığım doktor yorum yapmadı sancın var diye günlük yaşamıma devam ediyordum bende şaşırdım şimdi
Begumd Bernnnaaaa Bernnnaaaa 39 haftalığım ama doktorum hiç sancın var demedi ben nstden şüphelenince buraya koymak istemedim bebek kanalda değil daha sanırım ondan doktorum tepki vermedi
Begumd alyapoyraz çok hafif hissediyorum aslında ama doktorum hiç sancı var demedi o yüzden günlük yasamıma devam ediyorum bende anlayamadım🤨
Gamzer Begumd Anladim canım ama sanci düzenli, akşama sabaha daha da sıklaşır diye düşünüyorum. Rabbim bir avazda kurtarsın, sağlıkla kucağına al inşallah yavrunu 🧡🙏
Mervebyr20 Begumd bende bugün böyle düzenli sancılarım çıktı alttan muayene yapıldı 39+4 üm açıklık vardı sancılar sıklaşınca gel dediler