Benim de cildime aşırı yoğun ve ağır gelmişti. Az sürmeye çalışmama rağmen bembeyaz kalıp gibi kalıyordu. İlk gebeliğimde kullanmıştım. Şimdi bu gebeliğimde Avenne kullanıyorum yine beyaz ama en azından kalıp gibi kalmıyor kolay yayılıyor , ve terletmiyor. Solenta cildimin nefes almadığını hissediyordum resmen cildim hemen kusmaya çalışıyordu onu. Ama tabiki cilt tipine göre değişiyor bu durumlar , size iyi gelmişse iyi günlerde kullanın :)