crazymommy kanama olmadığı sürece hiç korkma. İnce ince kramp ağrıları,kasık batmaları,kasık ağrıları çok normal canım bebeğin büyüyo rahim büyüyo oyüzden ağrın olur. Ben doktoruma sorduğum da çok normal demişti ama şiddetli bir ağrı yaşıyorsan da hiç bekleme doktoruna danış