Kızlar ilk gebeliğimde de bunda da doktor şeker yüklemesine gerek görmedi aç tok kendin ölç dedi benim tok değil ama aç yüksek çıkıyor yani 110 falan doktor 95 e kadar normal demişti 110 çıktığında kahvaltıdan sonra tok 120-130 aralığında çıkıyor ama benim gibi aç yüksek tok normal çıkan var mıydı aranızda nasıl bir yol izlendi