bskbsk123 Kızlar 38.haftadayım ne sancı ne kasılma ne de başka bir şey var, nst’de de hiçbir şey çıkmıyor normal mi aynı olanlar ne durumda acaba? 🤔
antk_05 bskbsk123 bende de aynı squat yürüyüş egzersiz yapıyorum hurma da yiyorum ama hiç bir şey yok
Rabia-- 37+4 üm sırt ağrısından ölüyorum sizce normal mi sanki tutulmuş gibi yel girmiş gibi biri kütletse geçecek gibi 🥺