Bugün 37. Haftamda çatı muayenesi yapıldı aynı dogum yapacagınız çatalda dizlerden tutarak çenemi gögsüme dayadım yani dogum yapacagımız pozisyonda antreman oldu 😅😜 toplam 10-15 saniye sürüyor kesinlikle abartılan kadar korkulacak birşey yok ufak bir baskı ve ağrı oluyor evet ama dört beş saniye anca kesinlikle dayanılmayacak birşey değil. Abartanların canı aşırı tatlı bence. Doktor eldiven takıyor jel sürüyor iki parmagıyla yapıyor parmak girerken hiç hissetmedim sadece icerde iki parmakla ölçerken bi baskı oluyor oda üç saniye anca sürüyor. Anlamanız için biraz ayrıntılı anlattım☺️🤲