Mrvesahn Tazehamis44 hayırlı uğurlu olsun benimde bir oğlum var şimdi kızım olsun istiyorum burda erkek demişlerdi dahs öğrenemedim inşallah benimde kızım olur kız erkek ne olursa kabul ama burda tahminlerde erkek dediklerinde ne yalan söylym biraz hayal kırıklığı yaşamıştım umut oldu banada 🤗🤗 tabi herşeyin hayırlısını rabbim bilir
Tazehamis44 Ya zaten doktorlar bile ultrasondan baya inceledikten sonra anca görebiliyolar cinsiyeti burda keseye göre tahmin almak aslında işin esprisi😄keseye göre filan tahmi hepsi yıkan hikayesi 😄
mucizeeemmm Tazehamis44 valla Burda Defalarca paylaştım hepsi kız dedi bi kaç haftaya öğreceğim oğlan çıksan. Sevirim 5 aylık kızım var
Kelebekk18 Hayirlisiyla kucagina al canim bende 16 haftalik oldum 4 gun sonra doktora gitcem kesin cinsiyeti belli olur mu sizce
mucizeeemmm Tazehamis44 Banada herkes kız diyor erkek çıkar mı bilmiyorum bi kızım var oğlum olsun isterim 🥹❤️
Mrvesahn mucizeeemmm aa peşpeşe mi oldu çocuklar 5 aylık yazmssnız eğer yanlış değilse nasip olursa bizim çocukların arası 2.5 yaş olucak ilk öğrenince nasıl yapcam diye çok ağlamıştım 🤗