aslogz23 ocak ayında kimyasal geçirdim gecikme yaşamadım ama kanamam değişik oluyordu ilk gün sökülüyordu sonra leke geliyordu ya normalden uzun sürüyordu ya da çok çabuk kesiliyordu kimyasaldan sonra 3. Ay hamile kaldım yeni öğrendim hamile olduğumu