Kızlar 21+5 haftalık gebeyim saha önce hiç olmamıştı çalışıyorum uzun saatler nöbetteydim biraz fazla yoruldum bu nöbet ve eve geldiğimde kahverengi akıntı gelmişti çok fazla değildi miktarı ama tedirgin oldum bu durumu yaşayan var mı doktora gittiniz mi bu durum için