Kızlar merhaba biz dün hastaneye gitik bebegimde gelisim geriligi var ve sürekli farkli dr baktirdik tam bi emin olmak icin neyse dün hastameye gitim cok tatli bi dr cok ilgilendi yani bebegin.1hafta geride oldugunu söyledi ama. 33+5 olmamıza rağmen bebegimin kilosu 1,700 1.800 dedi yani sizce normalmi cok az sekilde kilo aliyo bunu yasayan sonradan toparlayan varmı yani sürekli bi sıkıntı icerisindeyim yani neden kilo almiyo diye bu arada bn ilk oglum 4 kilo üstü dogdu simdi bu yavrum böyle olunca insan diyo acaba hastamı bi sıkıntısımı var diye düsüne düsüne kafayı yiycem