Merhaba canım anneler, umarım herkesin sağlığı keyfi yerindedir 😊 bugün tam 29+0 hafta olduk oğluşumla. 4-5 gündür ellerimde şiddetli bir uyuşma karıncalanma var. Geceleri çok zorlanıyorum sağ tarafa yatsam sağ kolum komple uyuşuyor sola yatsam aynı şekilde.. oturur pozisyonda sırt üstü yatıp kollarımın altına küçük yastıklar koyuyorum bir şekilde kendime rahat pozisyon bulmaya çalışıyorum ancak asla olmuyor 🙄 2 gün önce kontrole gittiğimde doktoruma bu durumu bahsettim. Şişkinlikten dolayı kaslar damarlara baskı yapar bu da sıkışma yapar normal bu haftalarda dedi. Tencere demlik vs kaldırma birden elin boşalır düşürür yanarsın dedi. Bir süre takip edelim dayanamazsan nörolojiye yönlendiririm kuru iğne tedavisi uygularız dedi. Benim canım yanıyor ve sabah uyandığımda bir süre elimi kullanamıyorum. Fizyoterapist bir arkadaşıma danıştım küçük bir topu sıkıp bırak bu şekilde egzersiz yapabilirsin dedi sanki biraz iyi geldi. Bu durumu yaşayan oldu mu? Sizler nasıl çözüm buldunuz ?