minnosbirkiz mom_3 aşılama öncesi ovitrelle vuruluyor normalde, 36 saat sonrasındada aşılama yapılıyor diye biliyorum, neden böyle bişey yaptılar acaba
minnosbirkiz mom_3 belki hanımefendinin sonradan gelişen yumurtası olduysa oda çatlasın diye yapılmış olabilir, şansı yükselsin diye