Çıktım, gül ağacının altına çizdim dileklerimi 😍 bozuk paramı da koydum. Bu gece tüm dolap kapaklarım açık kalır, yarın uyanınca bütün camları açarım, sonra dolap kapaklarımı kapatırım. Her şeyi açık açık söylüyorum ben bir şey isterken. Atıyorum ev mi istiyorum, o evde huzur, sağlık, mutluluk olsun, mutfağım büyük olsun, eşyalarım güzel, sağlam olsun, bereketi hiç eksik olmasın, duvar renkleri şöyle, banyosu böyle, manzarası da şöyle olsun diye. Didik didik ederek dua ediyorum 😂 istemenin sınırı yok sonuçta.
Hıdırellez bende güzel duygular uyandırıyor. O yüzden ayrı bir seviyorum bugünü.