Nefeslina 10 Eylül’de doğum yaptım. Benim kızım 37. haftaya kadar makat pozisyondaydı. Doktorum artık dönmesi çok zor, bir dahaki hafta sezeryan tarihini konuşalım demişti☺️ Bir sonraki kontrolümde şok olduk. Dönmüştü ve ben normal doğum yaptım şükürler olsun ki🙏🏼 Bol bol yürüdüm ve yüzdüm. Olur da dönmezse yürüyüşü ihmal etmeyin☺️