Selmaaas 21 haftalık hamileyim alakalarım çok şişti çok erken başladı ödemlerim doktorum magnezyum hapı verdi bide tuz kullanma dedi hapı içiyorum tuzda yemiyorum ama ödemlerim inmiyor napmam gerekiyor inmesi için
bebislerhakkinda Selmaaas bol yürüyüş yap canım sabah akşam çık, ben yürüyüş yapmadığım günler ellerim şişiyor kilolu değilim bile. Tuzlu yemiycen ekmek yemiycen, evde hamile egzersizleri yapabilirsin ter atarsan odem olmaz