zeyneepppsultannn Kızlar 14 haftalık hamileyim karnıma bıçak batıyormuş gibi sancı giriyor 5 saniye falan sürüyor geçiyor normal mi kanama vs yok çok şükür
Mine9166 zeyneepppsultannn benim karnımda değil ama kasiklarima bıçak saplanirmis gibi oluyor. Bazen nefesim kesiliyor ama normal sanirim. 19. Haftadayim bende.
MMad zeyneepppsultannn ben de 13+6 yım iki gündür benim de öyle ksıklarıma bıçak saplanıyor rahim büyümesinden kaynaklı sanırım
zeyneepppsultannn Mine9166 benim de hep kasıklarımda olurdu bu sefer karnımın alt sağ tarafında oldu da bi korktum yani
zeyneepppsultannn MMad olabilir ya benim de geçen hafta vajinada ağrı ve baskı oluyordu doktor magnezyum verdi ağrı devam edip kanama eşlik ederse yanıma gel dedi o yüzden tedirgin oldum ama çok şükür geçti şu an
MMad zeyneepppsultannn onlar her türlü ihtimali söylüyor ya o yüzden be yaşadığımızı hissinizi tam bilemeyebilirler allah korusun kötü düşünme hamilelikte ağrı batma çok normal bazen çok çok bile ağrıyabiliyor dinlendikçe geçiyosa çok sorun etme