Suheda_4406resul Kızlar bugün nst ye girdim ama sonucu doktora gisteremedim ameliyata girmişti. Şuan 36+6 haftalıgim sancı olup olmadigi nereden anlaşılıyor?
alyapoyraz Suheda_4406resul alttaki sancı üstteki bebeğin kalp atışları canım ve sancın çıkmış 40 i geçen üç sancı cikinca sancın var demek ben öyle biliyorum peki sancı hissetmiyor musun
Ftmumy Suheda_4406resul sancın çıkmış canım alttaki sancı. Doktora göstersen takibe alırdı hemen. Ne zman göstereceksin
alyapoyraz Suheda_4406resul sancın çıkmış canım sen dikkatli ol bence karın agrin artarsa git yine bide doktorun görmemiş sonucu yinede tehlikeye atma kendinide bebeginide
alyapoyraz Suheda_4406resul ama yinede doktora bı göster canım sanciyi anlıyorum ama bebeğin kalp atışlarını çok anlamiyorum ben canım ultrasondan bakıp iyi dediyse ağrın atınca git hiç muayne olmadıysan bekleme tekrar git