Benim tsh yüksekliği yıllardır var ilaç kullanıyorum enson tsh 6 küsürdü bidahaki salı randevum var 100mg ilaç kullanıyorum normale dönmüştür inşallah bende bulantı oluyor 0.07 düşük Dr. um demişti o değerde normal değil diye bebişler sağlıkla gelsinler inşallah