Selam kızlar , ilk aşılamamızı yaptık geçen ay ancak yeni öğrendik tutmadığını. Bu şekilde olumsuz sonuç alanlar , ne yapmayı düşünüyorsunuz sonraki süreçte? Doktorumuz 1 ay ara verip önümüzdeki ay işlem yapılacaksa yapmayı uygun görüyor. Bizde bir sorun yok , 2. Kez aşılama denenebilir dedi doktor. Ancak biraz daha şansı yüksek diye direkt tüp bebek mi yapsak diye düşünüyoruz. Kafalar karışık 😐