Forever Kızlar şeker yüklemesi hakkında ne düşünüyorsunuz acaba biraz fikir verebilir misiniz genelde şeker yüklemesi yaptırma sonrasında gebelik şekeri çıkıyor vs kalıyor diyorlar baklava ye bir dilim yeterli olur diyen de oluyor kafam karışık
Yazmelegi_ Forever bende karşıydm yaptırmaya ama doktorum kötü bisey olsa önermem dedi bugün yaptırdım hic bi sıkıntı da çıkmadı çok şükür ❤️
tunasmom Forever Kesinlikle yapılması gerektiğini düşünüyorum ne bebeğe ne anneye herhangi bir zararı yok ki olsa zaten hüçbir doktor önermez zaten hepimiz 2 dilim baklava falan yiyen insanlarız belkide daha fazlasını öyle düşünelim. Bir seferlik yapılan bir şey yapılmalı ben yaptırdım şahsen