Biz de dün test verdik sonuç bekliyoruz. 30 yaşındayım ben ama ikili test temiz çıkmıştı son kontrol de doktor kalbin de hiperekonjenik odak (beyaz leke) ve choroıd plexus kisti gördü ondan fetal DNA testi verdik umarım temiz çıkar tüm test yaptıranlar. Dünden beri ağlamaktan helak oldum