Yazmelegi_ adenimm_ tüm büyük eşyaları alındı sadece ufak tefek onlar da kıyafet vs alınacaklar kaldı
bebislerhakkinda adenimm_ bizde bebek arabasını aldik biraz kıyafetve oda siparisimizi verdik özel yaptırıyoruz simdide diger ihtiyaçları kaldı anakucagi vs 🥰
Gebeysek1 adenimm_ bizim büyük eşyaları tam mama sandalyesi hariç. Tekstil ve hijyen malzemeleri kaldı sadece
dilay_06 adenimm_ biz de bebiş odasına koltuk sipariş ettik o da gelirse odayı düzenleyeceğiz kıyafetlerini yıkayıp ütüleyeceğiz sonra da zaten hastane çantası hazırlanacak
adenimm_ bebislerhakkinda bebek arabasını ne marka aldınız, bizde kanguru sallanan ana kucağı vs kıyafetleri herseyini aldık tarağını falan isimli yaptırıcam bende isme bir karar verebilsek 😂
adenimm_ Gebeysek1 mama sandalyesi almadık bilerek sonra alırız diye oioi alcaz bugün indirimde internette onu seri halinde alcam rengi seçersem😅
bebislerhakkinda adenimm_ babyplus canyon travel aldik cok hosumuza gtti zaten cok arabada gezdirmeyiz diye düşünerek fazla para vermek istemedik cok şık ve rahat bi araba e bebekten aldik. Bnde isimli hastane çıkışı yaptircam da bakalım isim belli değil benimde
ilknuuruucar_99 adenimm_ tarağını nereye yaptırıcaksınız bende çok özeniyorum isimli tarağa ☺️ bizim isim hazır ama güvenebileceğim bi sayfa bulamadm
adenimm_ dilay_06 daha bir de o hazırlıklar var🙈🙈 bakalım hastanede giyeceğiniz lohusa takımını aldınız mı
adenimm_ ilknuuruucar_99 stokke markası xplory x modelinden oldu gri ve camel renkli çok hoşumuza gitti 😍
adenimm_ ilknuuruucar_99 ınstagramda hep önüme çıkıyor keşfet’te daha karar verdiğim bir sayfa yok önüme gelene bakıyorum bende 🙈🥰
nergismom adenimm_ herşey hazır sadece ıslak mendil bez pişik kremi kaldı 😍 birde hastanede dağıtılcak çikolata hediyelik kalan herşey hazır🥰