Boncuk62 Kızlar dün memlketen geldim yaklaşık 8 saat bi yolculuk yaptım sanrım brasda yoruldum valiz falan derken snra iğnemi yapmaya gttim aile hekimliğinde ebe bebğimin kalp agışının düşük oldunu söyledi doktra git bende hemen doktorumu aradım gel bakalım dedi gttim nst yde grdim doktor normql dedi takip et dedi şuan için bebeğin iyi suyun da iyi dedi ama çok korkyrum ynede bebğimde anki bras fazla hareketlii yaşayqn bilen varmı bu durumu kızlar
Mlkhmzyhyzkry Boncuk62 hareket etmezse kork canm bişeyi yoktur Allahın izniyle haretli olmasi iyi birsey
Seydanur Ben yaşamadım ama su an bende 31 haftayım benimde coook hareketli bence korkma..hele sabah kalkmam icin bi tekme atiyo sallaniyorum..:) kuvvetli artik hareketleri..aksine hareket etmezse kork.. kordonla su ile.oynuya bilir yediğin birşey ona zevk vermiş olabilir ve sesli ortam da sese karşı duyarlı olabilir sakin kötü düşünme bırak hareket etsin..hem az değil büyüdü allah korusun doğsa bile yaşama şansı yüksek.. rabbim hayırlısı ile.kucagimiza almayı nasip Etsin ")