Nurin34 Çok şükür bugünüde gördük rabbim sağlıkla vaktinde kucağımıza almayı nasip etsin. 🥰 merak ediyorum butona bastıktan sonraki aşama nasıl oluyor 🥲
Kadersv21 34+3 bende merak ediyorum ama 38 görmek istiyorum inşallah bebek kendini daha güzel toparlasın
Nurin34 Kadersv21 aynı düşüncedeyim bende, 38’e kadar dayanırız inşAllah tabi en sağlıklı zamanı rabbim nasip etsin bizlere 🌺🥰