Merhaba, ben de hamileliğimle birlikte protein kaçağı hastası olduğumu öğrendim. 5haftadaydım nefrologla takipliyim. Her ay 24 saat idrar veriyorum. Takipli gitmenizi öneririm. Bu arada bazen yalancı pozitif olabilir o yüzden bir nefrologla görüşmeniz en iyi olacaktkr. Zaten bu haftalarda kadın doğum dahiliye ya da nefroloğa yönlendiriyor.