Byzyldrm benimde oğlum 15 aylıktı öğrendiğimde şok oldum hala emiyordu doktor 3aydan sonra memeyi bırakmalı erkem dogumu tetikler dedi çok düşkündü oglum memeye cok aşırı zor olmadı ama eşim gece hep ilgilendi önce kese beslenmesini kestik gün içinde 3-4 kez emiyordu sonra uyku öncesini kestik sonra da gün içini şimdi 2 günde 1 sabah uyanınca emziriyoeum 4 aylık olucam onu da 1 haftaya bırakmayı planlıyorum Rabbim yardımcımız olsun bir evladımız icin diğer evladımızın cok düşkün olduğu şeyi kesiyoruz başta üzülmüştüm haksızlık ettim sandım ama benim icin hamile kalmak mucizeydi şimdi şükrediyorum 🤲🏻☺️