meliiisoz çok teşekkür ederim canım. Allah kimseye yaşatmasın bizi bizden daha iyi kimse anlayamaz gerçekten sağlıkla vaktinde kucağımıza alırsak rahatlarız inşallah 🤲🏻🤍 hani hiç enfeksiyondan dolayı olmuş falan demedi üstelik bana kısıtlama bile getirmedi ona rağmen ben hep yattım…doktor, alttan dikmiştik sadece dedi oda dayanmadı demek ki dedi. Ve şu an benim enfeksiyon riskim daha fazla antibiyotikler verdi bakalım 🤔 ben de keşke şöyle 30lu haftaları görürsem ilk hedefimiz o yönde şimdilik inşallah sen 9. Ayına gelince miniği güzelce kucağına alırsın 💓