Sedanurseda bende daha almadım
Çevremde alma istersen bende var diyenler oldu ama. Bu zamana kadar kim öyle bişey dese verdiği şeyler sıkıntılı çıktı beşik konusunda da öyle oldu sonrs beşik sipariş ettik😅 artık kimsenin ben veririm demesine bakmicam
Lazım olursa hastanede kiralaniyomus galiba
Sonra interntten sipariş ederim,.2-3 günde gelir en fazla diye düşündüm
Kiwi öneren çok ama kararsızım bende alsammi almasam mi