Selamlarr 🍓 bugün 35+0 olduk dün doktordaydım ve bebek makat geliş dedi 🤦🏻♀️ Kafası hep kaburgamın orada dönmüyor aslında bi kere dönmüştü sanırım 30. Hafta felandı ondan sonra hep kafa yukarıda. Dönmezse sezaryen dedi tabi. Bu durumda yapılacak bişey var mı egzersiz vs. Manevi şifaya çok inanırım bolca secde ayeti okununca dönermiş bebek. Hangi secde ayeti bilen var mı kızlar