iremuzunkala Doktor 11. Haftamda erkek gibi çoktuktı var dedi şuan 15 haftalık %90 kız dedi ama ben üç çizgiyi göremedim karanlık sizce kızlar?
guzelanne01_ iremuzunkala kız canım Bacak arasında çıkıntı yok kızdaki olan durum Kızımda var oğlumda var tecrübelendimde 🫣Tahminde yapıyorum zaten kız kemik yapısıda kız🌸
Aysee1123 iremuzunkala Şimdi kız dediyse kızdır 11 deki gördüğü çıkıntı doktoru erkeğe yöneltmiş belliki erkek olsa şimdi çok net belli olurdu erkek olduğu diye düşünüyorum
guzelanne01_ Youngmotherr bacak arasındaki çıkıntı kız çıkıntısı erkekte bariz belli canım Uzuncana bişeycik oluyor🫣
Youngmotherr guzelanne01_ öyle hissettim o zaman yanlış görmüşümdür 😂 kendi bebişimden sonra herkesi erkek görüyorum gibi
guzelanne01_ Youngmotherr senin erkekse daha iyi bilirsin bariz belli Bir çıktıntı oluyor böyle değil🫣
guzelanne01_ -rojer- ben kıza benzetttim ama net değil canım foto bacak arasıda yok sanırsam Yinede kız diyorum kızıma benziyor hatta
Zln2152 iremuzunkala en son muayenede söylenen doğrudur 11. Haftada daha size net birşey de dememiş tahmin yürütmüş. Haftada belli oluyor netleşiyor zaten artık cinsiyeti ve %90 da kız olduğunu belirtmiş ki kız bebek olduğu da bariz belli zaten
guzelanne01_ -rojer- hayırlı sağlıklı olsun inşallah ben kızımda direk anladım kızdı oğlumdada direk anladım erkekti anneler hisseder zaten☺️Hatta emin olarak İnstgramda melek var onada sordum oda erkek dedi
-rojer- guzelanne01_ ben bir oğlum var bunuda çok erkek hissediyorum ama bilmiyorum tabiki en önemlisi sağlıklı olmaları☺️
-rojer- guzelanne01_ instagramdaki meleğe bende dün sordum bana erkek dedi ama bilemedim yanılma payı hiç varmı o kadının acaba
Hacerdogan -rojer- Doktorların bile yanılma payı var her zaman :-) 9 ay kız denip erkek doğanı gördük olmaz olur mu yanılma payı
-rojer- Tuubaoz evet cinsiyet belirleme melek 70 tl ye bakıyor bi çok kişiyi doğru bilmiş ama yanılma varmı bilmiyorum ben öğrendikten sonra görücem🫠