Ozerirem Şimdi benim son adet tarihime göre 31+5 im ama bebeğin gelişimi tam bir hafta önden gidiyor 32+5 hafta olarak hangisini baz alıyoruz acaba
guzelanne01_ Ozerirem Önden gideni baz alıyor canım doktorlar Benim ilk geç döllenmeydi 10 gün fark vardı 12 haftalıkken 10 gün farkı tamamladı şuan doktorum Önden gittiğimi baz alıyor 31+3 bende
guzelanne01_ Ozerirem evet canım doktorum böyle baz alıyor hatta 2 doktora gittim ikiside aynı senin doktorun ne diyor
Ozerirem guzelanne01_ benim doktorum sadece bir hafta önden gittiğini söyledi birsey demeyince merak ettim bende bu gittigimde der büyük ihtimalle