Kızlar bebeğimin hiç suyu kalmamış. Yemek yememiş olsaydım bugün alıcaktı ameliyata ama yediğim için yarın sabah 06.00a yatış verildi. Spinal sezaryen olacağım. Oğlumun göbek çevresi 1.5 hafta geriden geliyor tansiyondan dolayı. Hem çok heyecanlıyım hem çok korkuyorum dualarınızı bekliyorum🙏🏼