SiibeLLa Merhaba hanımlar bugün doktora gittim.39+6 mızdayız. Ne yazıkki hala doğuramadım.Doktor da 1 hafta daha bekleyelim dedi. sonra nst ye girdim ve muayene oldum. :-( Şimdiye kadar hep normal doğuma koşullandım hiç sezeryan düşünmedim . Ama bugün doktora gittikten sonra tüm psikolojim alt üst oldu. Ebe baktı Çatın ve çıkımın çok dar dedi normal doğum çok zor olur dedi...Ayrıca o kadar hurma yedim, yürüyüş yaptım, merdiven indim çıktım ona rağmen açılmam da hiç yokmuş. Doktorda "" nst güzel ama çatın dar bu problem oldu"" yarın gelin konuşalım dedi. sezeryan a yönlendirecek ne yapicam bilmiyorum . Benim gibi açılması olmayan. çatısı dar olan normal doğum yapmış olan var mı ?
Alinmavi SiibeLLa var. Dogumum zor oldu cok baski hissettim cok ikindim ilerlemedi vs ama basardik muhtesemdi.
Aslitolgalina Bende aynı sebepten on gün önce sezeryn yaptım risk var dendi başı bile çıkama dendi bizde sezaryana karar verdik
SiibeLLa Alinmavi Darısı başıma diyeyim . Yarın başka doktora da gidecez. az bir şansım varsa bile yine normal doğum isteyecem
Dilaam Alinmavi masAllah sizeee bende bunkonudan muzdaripim rabbim kolaylık versin hepimize insAllah bizde sizin gibi basarırız dua edin bizede
SiibeLLa Mirvee Evet Diyarbakırda özel hastane . bende şüphelendim o yüzden yarın başka doktora da gidecez
SiibeLLa ozgens bebeğim de küçük halbu ki 2900 gr ama ebe olumsuz konuştu . yarın baska doktoro da görunucem. yarın ola hayrola