Benim bebeğim de 2 hafta önden gidiyor çok endişeleniyorum erken doğumdan ziyade daha da öne geçer mi gelişimi diye düşünmekten. Kontrolüme 6 gün kaldı hemen gelsin istiyorum kilosunu duymak için. 23+5’te 887 gramdı, inşallah alıp başını gitmemiştir kilosu. Bir anda 3-4 hafta önde diye duymam değil mi? Öyle bir şey olabiliyor mu