Arkadaşlar selam bugün tam 6 haftalık gebeyim kontrol sırasında 2 tane kese görüldü doktor twin gibi bir cümle kurdu stajyer doktora fakat tam bir açıklama yapmadı. İnternetten baktığımda gebelikte kaybolan ikiz diye yazıyor. 1 ay sonra kontrol verdi o zaman belli olur dedi aranızda böyle bir durum yaşayan annelerimiz var mı. fotoğraf görseli eklemeyemidim beceremedim daha doğrusu