Patiquin Arkadaşlar 13+4 haftalık hamileyim. Yakında 14. Haftada bitecek ama benim bulantı ve kusmalarım devam ediyor maalesef. Ne zamana kadar böyle devam edecek. Tecrübesi olanlar yazabilir mi?
yaseminaltintas Patiquin 22.haftaya kadar kustum herkesin degisiyor 9 ay full kusan da 12-15te kesilen de var aksamlari sebze yogurtlu yersem olmuyordu mesela normal baharatli yagli yersem oluyordu
Almilosum Patiquin 36 haftalığım ilacımı içmedigimde hala mide bulantılarım oluyor, kusmam kesildi ama
Zeynepikranur Patiquin ben ilk gebeligimde doğana kadar kusmustum şimdide ara ara devam prilam da kullanıyorum ama işte kişiden kişiye göre değişiyor canim
Patiquin Almilosum bende ilaç kullanıyorum ama vücudum sanırım bağışıklık kazandı 1 hafta ise yaradı sonra devam etti kusmalar
Zeynepikranur Patiquin kullanmama rağmen hiç bir etkisi olmadı ama bu sefer etkili yani ara ara sadece
Almilosum Patiquin düzenli içmeniz gerekiyor prilamsa. Ben akşam 2 sabah 1 içiyorum gündüzleri geldiginde 1 tane daha iciyorum. Gece icmeyince uykudan uyandırıyor o derece diyebilirim
Patiquin Almilosum yurt dışında olduğum için buranın standartlarında ilaç veriyor doktor. Ve hamilelere bulantinin en yüksek seviyelerinde verilen bir ilaç. Ama o bile işe yaramıyor artık.
Maras46konya-00 16+5 im bende de aynı kusmuyom ama bulantı devam ediyor. Henüz kendime gelemedim bazıları doğuma kadar sürüyor
Sengul-9798 Patiquin canım benim 4 aya kadar devam etti 3.cu tremester e gecicem ve yine başladı her gece yatmadan önce bulantı hapına başladım tekrar bazı kişiler de doğuma kadar devam etmiş her kişi de bir olmuyor 💐
Yoncaburak Patiquin ilk 5 ay o kadar kustum ki ne saati nede zamanı vardi minibüslerde iş yerımde çok rezıl oldum 😂😂çift poşet taşıyordum yanımda hep ilac kullanmak zorunda kaldım suan 29 haftalığım ilacı yenı yenı kesebıldım