Kızlar merhaba 17. haftamıza girdik birkaç haftadır göbeğimde farkedilir derecede soğukluk var havalar ısındı herhangi bir yerim üşümüyor ama göbeğime dokunduğumda soğuk olduğunu fark ediyorum . Göbeğim büyüdüğü için mi oluyor acaba bilgisi olan var mı ?