Zynpgkcy9 hamilelerin çoğu bu durumu yaşıyor. İkinci gebeliğim doktor bana da 13. Haftaydı sanırım öyle demişti 27ye kadar çıkar ama çıkmazsa sezeryan olursun demişti. Şuan 20 haftalık hamileyim geçen hafta gittiğimde çıkmaya başlamış, yerine gidecek bu merak etme dedi. Sizde de öyle olur umarım, olmazsa da sezeryan olursunuz tabi sizin ve bebeğin sağlığı için başka seçenek olmaz.