Mumymomy Merhaba kızzlarrr ben 13+5 hamileyim🐥 8,9ve 10.haftalarımda ara ara kanamam oldu.kese çevresinde kanama alanım göründüğü için düşük riski dediler. bir aydır çok şükür kanamam yok ama hala usg de kanama alanı görünüyor risk az da olsa devam ediyormuş.şuan plesenta rahim ağzına yakın.sebep bu da olabilir dedi doktor. benim durumumu yaşayan var mı.morale ihtiyacım var🙏🏻
incinur0102 Mumymomy o haftalarda su gibi akan kanamalarim oluyordu,ilaca iğneye rağmen durmuyordu,2 hafta hastanede yattım,kanama alanım 8cm ye düştü sonra 3 parçaya ayrıldı,uzun bir süre kanama alanım kesede durdu,şimdi 30.haftaya girmek uzereyiz
BeyMi2013 Benim eLtim bu şekilde yaşadı 9 ay boyunca yattı sürekli ayaklarının altına yatarken sürekli yastık koydu ve sol tarafına yattı bol su içti tek lavabo ihtiyacını karşılamak için kalktı Kaynanam baktı şuanda çok sağlıklı bir kızı var 2 yaşında çok şükür sende bol dinlen canım
Mumymomy ilgihazaal plasenta bu haftalarda olması gerektiği gibi rahim ağzından yukarı çıkıyormuş sanırım.çok bilgi sahibi değilim.umarım herşey yoluna girer🙏🏻
Ruya_burcu45 İlk 3 ay ben de ara ara kanama ve lekelenme yaşadım, bol bol dinlen, pek ayakta kalma, progestan fitil kullandım ben. Şükür geçti o günler şuan 31. Haftadayiz ikizlerimle 🙏🧿🙏
Myasminn Ruya_burcu45 Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin. Bende 6+4teyim dünden önceki gün ve dün adet kanaması gibi kanamam oldu progestan kullanıyorum ama çok korkuyorum 🥺
Yagmursahdam Myasminn bende de dün kahverengi oldu. Sonrasında kanamaya dönüyormuş sanırım. Gece hemen acile gittik bana da progestan verdi fitil olarak kullanacağım. 🥺 Yormayacağız kendimizi artık
Myasminn Yagmursahdam benimde ayın 23ünde kahverengi lekelenmem başlamıştı progestan o zaman vermişlerdi, ilk gebeliğimde böyle şeyler yaşamamıştım insan ister istemez korkuyor.